Paziņojumi
LNA Zvanu centra izvēlnes:
Jūsu zvans uz tālruni 6 34 70303.
TAUSTIŅŠ „1“:
KLIENTU SERVISS UN REMONTDARBI
-
Saruna tiek savienota ar Klientu apkalpošanas speciālistu.
-
Iespēja sniegt un saņemt informāciju, skaidrojumus, pieteikt nepieciešamos remontdarbus, ēkai, dzīvoklim, teritorijai.
-
Pēc sarunas iespējams pāradresēt zvanu konkrētās ēkas namu pārzinim vai citam uzņēmuma speciālistam.
TAUSTIŅŠ „2“:
INDIVIDUĀLIE SKAITĪTĀJU RĀDĪJUMI
-
Iespēja noteiktajā termiņā paziņot individuālos ūdensskaitītāja rādījumus.
TAUSTIŅŠ „3“:
JAUTĀJUMI PAR RĒĶINIEM
-
Saruna tiek savienota ar grāmatvedības uzskaitvedi.
-
Iespējams saņemt skaidrojumus par rēķiniem, pakalpojumu aprēķinu metodiku.
TAUSTIŅŠ „4“:
PARĀDU PIEDZIŅA
-
Saruna tiek savienota ar parādu piedziņas speciālistu.
-
Iespēja risināt jautājumus par parādu piedziņu, tiesvedību.
TAUSTIŅŠ „5“:
AVĀRIJAS DIENESTA PAKALPOJUMI
-
Saruna tiek savienota ar Avārijas dienesta operatoru.
-
Iespēja izsaukt Avārijas dienestu avārijas situāciju novēršanai.