Paziņojumi
Lai saņemtu rēķinu, izmantojot klientu portālu mans.lna.lv, pirmajai reģistrācijai nepieciešami divi LNA sagatavoto rēķinu numuri un un summas (sākot ar 2017. gadu), vai arī aicinām aizpildīt un nosūtīt pieteikuma anketu (kas atrodama mājas lapā) uz uzņēmuma e-pastu: lna@lna.lv. Iesniegums elektroniski tiek pieņemts, ja tas ir parakstīts ar elektronisko parakstu. Ja tāds nav pieejams, klienti aicināti doties uz LNA klientu apkalpošanas centriem un aizpildīt pieteikuma anketu reģistrācijai klientu portālā.
Klientiem, kuri jau rēķinus saņem tikai elektroniski vai izmantojot portālu mans.lna.lv, rēķina sagatavošanas un izsūtīšanas maksa netiek mainīta. Lūdzam pārskatīt un nepieciešamības gadījumā aktualizēt mums sniegto kontaktinformāciju – e-pasta adresi vai mobilā tālruņa numuru, lai varam sazināties un nodrošināt informāciju par Jūsu īpašumu un laikus nosūtītu rēķinu apmaksai. Informācija par rēķinu būs pieejama tikai uz Jūsu norādīto rēķina saņemšanas e-pasta adresi.
Iesnieguma veidlapa par rēķina saņemšanas veidu atrodama ŠEIT. Atbilstoši aizpildītu iesniegumu jāiesniedz Klientu apkalpošanas centros.
LNA Klientu apkalpošanas centri atrodas Tukuma ielā 1a, Lapu ielā 7, Imantas ielā 7.
Darba laiks pirmdienās, trešdienās, ceturtdienās no 8.30 – 17.00; otrdienās no 8.30 – 18.00; piektdienās no 8.30 – 16.00. LNA zvanu centra tālrunis 6 34 70303, e-pasts: lna@lna.lv.