Skaidrojumi
Attālinātās uzraudzības sistēma ir savienota ar datorprogrammu, kuras lielākais ieguvums ir operativitāte - apsaimniekošanas speciālistam, saņemot no mājas iedzīvotājiem ziņu, ka radušās problēmas siltumpadevē, kā rezultātā, piemēram, pārtraukta apkures padeve, vai notikušas citas problēmas, nav jādodas uz konkrēto māju, bet problēmu var ātri novērst attālināti ar programmatūras palīdzību, izņemot, ja nav noticis mehānisks bojājums. Par sistēmas bojājumiem ziņo arī pati datorprogramma.
Šai programmai un sistēmas pārraidītajiem datiem var piekļūt uzņēmuma Tehniskā dienesta atbildīgie speciālisti. Komunikācija un informācijas aprite ar iedzīvotājiem par uzrādītajiem datiem notiek ar namu pārziņu vai māju vecāko starpniecību. Tas nozīmē, ka jebkurš iedzīvotājs nevar piezvanīt kādam no tehniskās daļas speciālistiem, lai palūgtu, piemēram, noregulēt mazliet vairāk siltumpadeves. Tāds lēmums vispirms mājas iedzīvotājiem jāpieņem kopīgi.
Nākotnē, ja vien radīsies vajadzība, jauno iekārtu varēs izmantot, lai attālināti nolasītu arī dzīvokļu ūdens skaitītāju un elektrības patēriņa rādījumus. Tikai jāveic esošo skaitītāju nomaiņa un tad iespējams sistēmai pieslēgt visu komunālo pakalpojumu, pat gāzes patēriņa skaitītājus.
Ieguvumi no attālinātas siltummezglu uzraudzības:
Siltummezgla darbības nepārtraukta uzraudzība |
Attālināti maināmi regulatora iestatījumi un iespēja regulēt apkures un karstā ūdens līmeni reālajā laikā |
Bojājumu gadījumā tiek nosūtīts brīdinājums servisa dienestam, kas ļauj nekavējoties reaģēt un to savlaicīgi novērst |
Dati tiek nolasīti attālināti, piekļuve objektam nav nepieciešama |
Siltummezgla parametri un skaitītāju rādījumi tiek nolasīti automātiski bez kļūdām |
Dati no visiem siltummezgliem tiek apkopoti un arhivēti, lai regulāri salīdzinātu un veiktu pārbaudes |
Par katru iejaukšanos siltummezgla darbībā tiek nosūtīts brīdinājums tehniskajam dienestam |
Pārskatāmas patēriņu atskaites un grafiki par katru stundu kopš iekārtas uzstādīšanas |